Menu

0

0.00 lei

reparatie pompa ulei passat

Bine ați venit!

De data asta vă prezentăm o conversie pompă ulei Passat B6 2.0 TDI de la sistemul de lanț la sistemul cu pinoane. Modulele de echilibrare antrenate cu lanț au fost montate pe motoarele de 2.0 TDI pănâ la sfârșitul anului 2005, indiferent de tipul de motor.

La mașina din postare s-a defectat motorul din cauza pompei de ulei și proprietarul a fost nevoit să-l înlocuiească. Din nefericire a cumpărat un motor care a fost fabricat în 2005, echipat cu pompa de ulei pe lanț. După montarea motorului clientul a sesizat un zgomot de zornăit din zona băii de ulei.  Atunci a decis clientul să ne contacteze. Noi i-am sfătuit să demonteze pompa de ulei cu pinioane din motorul vechi, și să vina la noi pentru o recondiționare pompă ulei și pentru o converise de la lanț la pinioane.

Clienții care doresc o conversie pompă ulei Passat B6 sau pentru oricare alt model vă putem recomanda kitul nostru de conversie COMPLET cu pompa de ulei gata recondiționată. CLICK aici pentru a  viziona produsul în catalogul nostru.

Procedura de Conversie Pompa Ulei Passat B6

Clientul a ajuns dimineața la ora 8 la noi. Un coleg s-a apucat de masină, altul de reconditionarea pompei cu pinioane de pe motorul original al mașinii. În prima fază am demontat baia de ulei și am observat o uzură foarte mare la pinionul pompei. Clientul a precizat că din când în când, la accelerări bruște se aprindea becul de presiune de ulei. Cu această uzură la pinion și la o solicitare mai mare, lanțul aluneca pe dinții pinionului. Bun… să mergem mai departe. Pentru a demonta întinzătorul și lanțul este nevoie de demontarea distribuției și a capacului de simering. Înainte de demontarea distribuției motorul trebuie pus la semne și blocat la axa cu came.

 

conversie pompa ulei passat b6 reparatie pompa ulei bmp pompa ulei cu lant passat

Cu distribuția și capacul de simering demontat am ajuns la întinzător, lanț, și pinionul arborelui cotit. Ce am găsit?! Joc extraordinar de mare între zale, patina de pe întinzător ruptă și pinionul arborelui cotit cu dantura foarte uzată.

În imaginea de mai jos puteți vedea pompa modului de echilibrare cu lant. Interiorul este distrus din cauza piliturii.

pinion arbore cotit 2.0 tdi reparatie pompa ulei 2.0 tdi pompa ulei 2.0 tdi

Am făcut și o filmare cu uzura pieselor. Nu este de mirare ca lanțul aluneca pe dinții pinioanelor și se aprindea din când în când martorul de presiune de ulei. Bineînțeles și uzura în interiorul pompei a contribuit la presiunea mai slabă.

 

Între timp am reusit să finalizăm recondiționarea pompei cu pinioane. Cuzinetul de la pinionul intermediar era defect, l-am înlocuit și pe acela. Ne putem apuca de montaj și reglaj.

pinion pompa ulei 2.0 tdi ax pompa ulei 2.0 tdi reparatie pompa ulei 2.0 tdi

Pentru demontarea pinionului vechi de pe arborele cotit folosim o presă cu 3 gheare. La montarea noului pinion este necesar încălzirea lui pe o plită electrică. Nu recomandăm încălzirea cu flacăra, fiindcă piesa se va încălzi neuniform și există riscul deformării.

03g105212d         pinion vibrochen 2.0 tdi

Reprezintă un pas foarte important reglajul pinioanelor. Un reglaj incorect poate cauza vibrații, zgomote, sau poate deteriora pinioanele. Așadar acest pas necesită precizie și atenție sporită. După efectuarea reglajelor se montează baia de ulei, distribuția, se pune ulei nou și se poate porni mașina.

reparatie pompa ulei bkp              reparatie pompa bmp

SURPRIZĂ… A dispărut sunetul de zornăit, motorul funcționează silențios. 🙂

Clientul se poate bucura de mașină și poate conduce în siguranță, fără teama că îl va lăsa pompa de ulei.

Dacă ai nevoie de o conversie pompă ulei Passat B6 sau de o reparație pompă ulei 2.0 TDI, contactează-ne cu încredere. Vei beneficiea de servicii premium la un preț corect. Nu îți compromite mașina cu invenții și cârpeli. Suntem siguri că dorești să ai mașina în stare bună și să ai încredere în ea dacă pornești la un drum lung.

Alege CALITATEA și EXPERIENȚA, alege PompeUlei !

 

Lasă un răspuns

Add a comment