Menu

0

0.00 lei

Termeni și condiții

Efectuarea unei comenzi online pe site-ul www.pompeulei.ro reprezintă acordul dumneavoastră cu termenii și condițiile de mai jos.

1. INFORMAȚII GENERALE

În urma comenzii online efectuate pe site-ul nostru, email-ul trimis este generat automat și nu este confirmarea ca produsele comandate sunt în stoc. Comanda va fi expediată după ce sunteți contactat de unul dintre consilierii noștrii de vânzări și vi se confirmă stocul și prețul reperelor comandate.

Informațiile furnizate către www.pompeulei.ro sunt folosite numai în scopul pentru care au fost introduse (efectuarea comenzilor sau a cererilor de ofertă), conform legilor în vigoare www.pompeulei.ro nu furnizează adresa dumneavoastră de e-mail altor persoane , nu încurajează spam-ul și nu face publice datele furnizate de clienții săi fără acordul acestora. Detaliile referitoare la protecția datelor dvs. le găsiț pe pagina Protecția Datelor.

În unele cazuri, la anumite piese originale care se aduc la comandă specială din depozitele furnizorilor externi, se percepe un avans de cel puțin 50% din valoarea produsului comandat.

Ambalarea produselor

  • Produse NOI: Produsele noi comercializate prin intermediul www.pompeulei.ro sunt livrate în ambalajul original al producătorului, și în momentul livrării sunt însoțite de factura fiscală și certificat de garanție.
  • Produse RECONDIȚIONATE de firma noastră: Produsele recondiționate comercializate prin intermediul www.pompeulei.ro sunt livrate în ambalaj de carton, și în momentul livrării sunt însoțite de factura fiscală și certificat de garanție.

Informații despre datele prezentate

De asemenea, atât prețul cât și specificațiile tehnice nu reprezintă nici un fel de obligație contractuală, și pot fi schimbate fără nici o notificare în prealabil. Fotografiile produselor au caracter informativ și pot exista diferențe între acestea și produsul în sine. Produsele comercializate de www.pompeulei.ro, sunt interschimbabile cu piesele originale conform cataloagelor și listelor editate de producători.

 

2. GARANȚIA PRODUSELOR NOI

Garanția se aplică în conformitate cu Legea 449/2003 privind vânzarea produselor și garanția asociată acestora și O.G. nr.21/1992 privind protecția consumatorului. Termenul de garanție acordat de www.pompeulei.ro se acordă pentru durata medie de utilizare a pieselor de folosință îndelungată, conform specificațiilor tehnice ale producătorului, dar nu mai mult de 18 luni de la data înscrisă pe factura de vânzare.

Modificarea prețurilor produselor afișate pe site se poate face fără o înștiințare prealabilă.

La anumite produse cum ar fi: alternatoare, electromotoare, pompe de servodirecție, etrieri frână, casete de direcție, turbocompresoare, etc. pentru a beneficia de prețul afișat pe site, se poate solicita piesa veche de pe mașină la schimb sau se percepe o taxă de piesă veche. Piesele vechi la schimb se returnează în termen de maxim 10 zile. Taxa va fi comunicată de către consilierii noștri de vânzări  înainte de confirmarea comenzii. Returnarea taxei de piesă veche la schimb se face după verificarea piesei de către producător. Această procedură poate dura 30 zile.

Piesele pentru care se solicită piesa veche la schimb sunt recondiționate de producător pe linia de fabricație. Aceste produse beneficiază de aceleași condiții de vânzare și garanție ca și piesele noi! Piesa veche ce urmează a fi returnată trebuie să îndeplinească următoarele condiții: să fie asamblată și curată, să nu fie spartă sau crăpată, să nu fie îndoită sau ruptă, să nu aibă urme de lovituri mecanice, să nu se fi încercat recondiționarea ei în prealabil.

ATENȚIE! la alternatoare și compresoare – FULIA SĂ NU FIE BLOCATĂ!

ATENȚIE! la electromotoare – AXUL SĂ NU FIE BLOCAT!

ATENȚIE! la casete de direcție – CREMALIERA SĂ NU FIE RUGINITĂ!

ATENȚIE! la turbosuflante – ACTUATORUL SĂ FIE MONTAT!

Piesa veche se returnează în ambalajul de piese noi.

Vă rugăm insistent ca la primirea coletului să recepționați cu atenție piesele primite! Eventualele sesizări legate de lipsa unor repere sau de avarierea lor pe durata transportului trebuie reclamate agentului de la firma de curierat chiar la primirea coletului; este obligatoriu încheierea unui proces verbal de constatare cu reprezentantul firmei de curierat! Sesizările ulterioare vor fi extrem de greu de soluționat, deoarece fără acest process verbal firma de curierat nu va mai putea fi trasă la răspundere!

Dacă produsul primit este deteriorat (lovit, zgăriat, fisurat, ciobit, spart) îți recomandăm să refuzi livrarea. Dacă totuși ai acceptat coletul, îți recomandăm să soliciți curierului completarea unui process verbal și să ne aduci situația la cunoștință în maxim 24 de ore de la livrare prin completarea formularului de contact sau pe mail la office@pompeulei.ro. Necompletarea procesului verbal în prezența curierului care a efectuat livrarea și orice sesizare ulterioară va îngreuna soluționarea pozitivă.

La montarea piesei pe mașină, în service autorizat R.A.R, piesa ce urmează a fi montată trebuie comparată înainte de montaj, cu piesa ce a fost demontată de pe mașină. Nu se vor monta piese care nu corespund ca formă, dimensiuni /cote și specificații cu piesa defectă ce urmează a fi înlocuită. Pot apărea situații în care s-a schimbat varianta costructivă de pe mașină sau mașina are modificări care nu au fost specificate de producători în cataloagele de origine.

ATENȚIE! La montarea compresorului de climă nou trebuie să înlocuiți filtrul uscător, supapa de expansiune și să curățați instalația de aer condiționat!

ATENȚIE! La montarea pompei de servo și / sau a casetei de direcție trebuie să curățați instalația de servo!

ATENȚIE! Înainte de montarea turbocompresoarelor identificați și remediați cauza defecțiunii turbocompresoarei anterioare!

ATENȚIE! Anumite produse pot fi însoțite de instrucțiuni / recomandări de montaj. Nerespectarea lor duce la pierderea imediată a garanției!    

 

3. GARANȚIA PRODUSELOR RECONDIȚIONATE DE FIRMA NOATRĂ

 

4. RETUR

Returul: Dreptul de retragere se face conform OUG 34/2014 art. 9/1 în termen de 14 zile – condițiile și modalitățile de exercitare a dreptului de retragere, pentru cazurile prevăzute în prezenta ordonanță, sub forma clauzei următoare: „consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere”.

Înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul informează vânzătorul cu privire la decizia sa de retragere din contract, în scris la adresa de e-mail office@pompeulei.ro

– Conform legislației în vigoare, dreptul de retragere este aplicabil doar clienților care sunt persoane fizice.

– Dreptul de retragere în termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Produsul returnat trebuie să se prezinte în aceeași stare în care a fost livrat, în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de către client iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 zile de la primirea returului.

Piesele vechi la schimb se returnează în termen de maxim 14 zile, în ambalajele pieselor noi.

Returul se va face prin aceeași modalitate ca la expediere, curierat Fan Courier: Str. Deva nr. 8, loc. Târgu Mureș, jud. Mureș. Produsele returnate trebuie ambalate corespunzător pentru a fi protejate la transport.

Nu solicitați contravaloarea produselor returnate în sistem ramburs. Acestea se vor returna după recepționarea produselor de către reprezentanții nostri.

www.pompeulei.ro nu vă îngrădește dreptul la retur conform OUG 34. După ce vom recepționa returul în depozitul nostru vom verifica starea produselor returnate. Ulterior vă vom comunica statusul returului.

Dacă produsele returnate:

  • au ambalajul deteriorat, fără etichetele și inscripționările specifice,
  • nu se află în ambalajul original în care au fost livrate,
  • sunt lipsite de accesoriile și componentele originale,
  • prezintă urme de montaj, vopsire sau sudură,
  • sunt de origine (OE) și sunt comandate din depozitele externe prin comenzi speciale pentru care s-a solicitat plata în avans sau sunt comandate greșit deoarece cumpărătorul nu a pus la dispoziție datele de identificare ale autovehiculului și / sau seria de șasiu au fost comunicate eronat,
  • sunt module programate, piesele speciale fabricate pentru autoturisme din afara spațiului european, piese de siguranță (ex.: airbaguri, centuri de siguranță), huse și acoperiri,

atunci în aceste situații descrise mai sus vi se va comunica (dacă există) și costul aducerii acestora la conformitate pentru a putea fi repuse în vânzare.    

 

5. POLITICA DE LIVRARE

Livrarea produselor comandate se face de luni până vineri între orele 08:00 și 16:00. După recepționarea comenzii, veți fi contactat de unul dintre consultanții noștrii de vânzări, pentru a stabilii detaliile legate de livrarea comenzii. Produsele care se află în stocul nostru vor fi livrate în 24 de ore de la confirmarea comenzii, iar pentru acele produse care nu se află în stocul nostru vi se va comunica data livrării.

Modalități de livrare

  • RIDICARE DIN SEDIUL NOSTRU: Produsele achiziționate prin site-ul www.pompeulei.ro pot fi ridicate de la sediul nostru de pe str. Deva nr. 8, Târgu Mureș, fără niciun cost.
  • LIVRARE GRATUITĂ PE RAZA ORAȘULUI TÂRGU MUREȘ: Dispunem de mașini de livrare la domiciliu pe raza orașului.
  • CURIERAT RAPID: Piesele comandate prin site-ul www.pompeulei.ro pot fi livrate oriunde în țară prin serviciul de curierat rapid. Taxa de transport calculat în timpul comenzii poate suferi modificări în cazul localităților care nu se află pe aria de acoperire a firmelor de curierat, așadar se percepe o suprataxă pentru kilometri suplimentari.
  • LIVRARE INTERNATIONALĂ: Vă putem oferi livrare și în afara României. Pentru detalii, contactați-ne telefonic la +40 743 035 955.

Metode de plată

  • CASH: Comenzile plasate pot fi achitate la ridicare la sediul nostru din Târgu Mureș, sau ramburs la curierat rapid.
  • PLATA CU CARDUL: Atât la sediul nostru, cât și la curieri se poate achita cu cardul. La această metodă de plată pot interveni defecțiuni ale aparatelor de citit, erori conecțiune la internet, etc…