
La RemoTurbo vă oferim servicii de recondiționare turbosuflante pentru autoturisme și autoutilitare, fabricate de către producători bine cunoscuți precum BorgWarner Turbo Systems (3K, KKK, Schwitzer), Garrett by Honeywell, Mitsubishi, Toyota, etc…
Dispunem de echipamente profesionale și de ultimă generație. Așadar vă putem oferi servicii de calitate, folosind doar piese de calitate. Garanția oferită este de 12 luni, fară limită de kilometri.
În procesul de recondiționare lucrăm cu atenție maximă pentru a identifica nu doar problema, ci și cauza defecțiunii.
Având o experiență din anul 1991 în domeniul reparațiilor auto, oferim clienților noștri asistență 24/24.
Recondiționarea turbocompresoarelor constă în:
Demontarea turbinei piesă cu piesă
Indentificarea defectului
Curățarea / Sablarea pieselor
Inlocuirea tuturor pieselor din interior
Echilibrarea dinamica a ansamblului central
Asamblarea turbinei
Reglarea geometriei variabile și actuatorului vacumatic / electronic
Testare finală
Listă prețuri pentru diferite servicii de recondiționare a turbosuflantelor
250 – 350 Lei
750 – 1100 Lei
900 – 1300 Lei
Cum funcționează turbosuflanta?
Uleiul îndeplinește două funcții cheie în cadrul motorului – în primul rând, lubrifiază diferitele componente în mișcare. În ceea ce privește un turbocompresor, aceasta înseamnă ansamblul axului principal, pe care sunt montate roțile compresorului și turbinei.
Majoritatea turbocompresoarelor moderne utilizează un sistem de lagăre cu alunecare pentru a controla mișcarea axului. Aceasta înseamnă că se bazează pe o peliculă de ulei de înaltă presiune pentru a susține axul și, în consecință, există contact zero între ax și rulmenți. Axul „plutește” eficient în timp ce se rotește la viteză foarte mare. În ciuda peliculei de ulei de înaltă presiune, viteza cu care axul trebuie să se rotească într-un turbo modern pentru a genera fluxul de aer necesar (peste 240.000 rpm – adică 4.000 rotații pe secundă!) are ca rezultat o acumulare foarte rapidă de căldură.
A doua funcție a uleiului de motor este de a transfera acea acumulare departe de componentele extrem de solicitate și, astfel, de a preveni creșterea temperaturii la nivelul care ar înmuia materialele de construcție sau ar cauza defectarea mecanică totală a turbo-ului. Dacă alimentarea cu ulei de motor este restricționată, chiar și momentan, în timpul funcționării la viteză mare, acumularea rezultată de căldură cauzată de contactul dintre arbore și suprafața de lagăr poate duce la microsudură sau griparea arborelui, care poate distruge turbocompresorul într-un interval de câteva secunde.