Firma noastră recondiționeză module de echilibrare cu pompe ulei montate pe Audi, Seat, Skoda și VW având motoare de 2.0 TDI sau motoarele noi Common Rail 2.0 CR TDI.
Dispunem de echipamente CNC și de un personal specializat.
Cauza defecțiunii este uzura locașului și al axului hexagonic în balansierul antrenor al pompei de ulei.
În tabelul de mai jos găsiți toate modelele de mașini pe care sunt montate module balansier – pompă ulei.
Dacă găsiți mașina Dvs. în tabel vă recomandăm să solicitați o RECONDIȚIONARE.
Toate aceste module cu arbori de echilibrare se uzează la cca. 180.000 – 250.000 km.
Cele mai des întâlnite mașini care au probleme cu pompa de ulei și necesită recondiționarea acesteia sunt:
VW Passat B6 2005-2010
Audi A4 B7 2004-2008
Audi A4 B8 2007-2010
Dacă aveți una din aceste mașini, mai mult ca sigur trebuie să luați în considerare recondiționarea pompei de ulei.
Dacă așteptați aprinderea martorului de presiune ulei turbosuflanta se strică sau, în cel mai rău caz, se gripează și motorul.
Așadar vă sfătuim recondiționarea modulului pentru a preveni alte probleme și costuri.
GARANȚIE 60 luni, fără limită de kilometri!
-
- Folosim cea mai bună metodă de recondiționare
-
- Peste 2500 de pompe reparate fără probleme
-
- Timp de reparație foarte scurt
-
- Oferim și alte piese de schimb originale
-
- Preț reparație convenabil
Recondiționarea constă în rectificarea locașului hexagonic din arborele balansier și înlocuirea axului hexagonic.
După reparație locasul hexagonic din balansier va fi de 8mm diametru. Axul utilizat va avea două cote, 8 mm și 6.1 mm.
Axurile sunt prelucrate cu CNC și sunt tratate prin inducție.
Aceste etape, care fac parte din recondiționarea pompei de ulei vă asigură buna funcționare a pompei fără a avea nevoie de alte servisări pe parcurs, eliminănd în totalitate problemele pompei de ulei.
În cazul în care timpul nu vă permite să trimiteți pompa la noi și să așteptați reparația și livrarea coletului, venim cu serviciul nostru de POMPĂ LA SCHIMB
Click pe butonul de mai jos și aveți toate infomrațiile necesare
Modele afectate
Marcă și model
Motor
Putere
Tip motor
AUDI A3
2009 – 2010
2.0 CR TDI
2.0 CR TDI
2.0 CR TDI
136 CP
140 CP
170 CP
CBAA
CBAB
CBBB
AUDI A4 B7
2004 – 2008
2.0 TDI
2.0 TDI
2.0 TDI
2.0 TDI 16 V
2.0 TDI
126 CP
136 CP
140 CP
140 CP
170 CP
BVF
BNA BRF
BPW
BLB BRE
BRD
AUDI A4 B8
2007 – 2010
2.0 CR TDI
2.0 CR TDI
2.0 CR TDI
2.0 CR TDI
2.0 CR TDI
120 CP
136 CP
143 CP
163 CP
170 CP
CAGC
CAGB
CAGA
CAHB
CAHA
AUDI A5
2007 – 2010
2.0 CR TDI
170 CP
CAHA
AUDI A6 C6
2005 – 2010
2.0 TDI
2.0 CR TDI
2.0 TDI
2.0 CR TDI
136 CP
136 CP
140 CP
170 CP
BNA BRF
CAGB
BLB BRE
CAHA
AUDI Q5
2008 – 2010
2.0 CR TDI
2.0 CR TDI
143 CP
170 CP
CAGA
CAHA
AUDI TT
2008 – 2010
2.0 CR TDI
170 CP
CBBB
DODGE Avenger
2.0 TDI
140 CP
ECD
DODGE Caliber
2.0 TDI
2.0 TDI
140 CP
140 CP
ECD
ECE
DODGE Journey
2.0 TDI
140 CP
ECD
CHRYSLER Sebring
2.0 TDI
140 CP
ECD
JEEP Compass
2.0 TDI
2.0 TDI
140 CP
140 CP
ECD
ECE
JEEP Patriot
2.0 TDI
2.0 TDI
140 CP
140 CP
ECD
ECE
SEAT Alhambra
2005 – 2010
2.0 TDI
140 CP
BRT
SEAT Exeo
2008 – 2010
2.0 CR TDI
2.0 CR TDI
2.0 CR TDI
120 CP
143 CP
170 CP
CAGC
CAGA
CAHA
SKODA Suberb
2005 – 2008
2.0 TDI
2.0 TDI
140 CP
140 CP
BSS
BWW
SKODA Suberb
2008 – 2010
2.0 TDI
2.0 CR TDI
140 CP
170 CP
BMP
CBBB
VW Eos
2008 – 2010
2.0 CR TDI
140 CP
CBAB
VW Golf 6
2008 – 2010
2.0 CR TDI
2.0 CR TDI
2.0 CR TDI
136 CP
140 CP
170 CP
CBAA
CBAB
CBBB
VW Passat B6
2005 – 2010
2.0 TDI
2.0 TDI
2.0 CR TDI
2.0 TDI
2.0 TDI
2.0 CR TDI
2.0 CR TDI
2.0 TDI
2.0 CR TDI
120 CP
136 CP
140 CP
140 CP
140 CP
140 CP
143 CP
170 CP
170 CP
BMV
BMA
CBAA
BKP
BMP
CBAB
CBAC
BMR
CBBB
VW Passat CC
2008 – 2010
2.0 CR TDI
2.0 CR TDI
2.0 CR TDI
2.0 CR TDI
2.0 CR TDI
136 CP
140 CP
143 CP
163 CP
170 CP
CBAA
CBAB
CBAC
CBBA
CBBB
VW Sharan
2005 – 2010
2.0 TDI
2.0 TDI
136 CP
140 CP
BVH
BRT
VW Tiguan
2008 – 2010
2.0 CR TDI
2.0 CR TDI
2.0 CR TDI
2.0 CR TDI
136 CP
140 CP
163 CP
170 CP
CBAA
CBAB
CBBA
CBBB